Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru – jak zwrócić towar:

Pamiętaj, że przysługuje Ci ustawowe, 14-dniowe prawo zwrotu Towaru, bez konieczności podawania przyczyny. My wydłużamy dla Ciebie ten okres aż do 45 dni, zgodnie z regulaminem sklepu.

  1. Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru na adres zwroty@jubilerschubert.pl.

    Możesz skorzystać z formularza Pobierz Formularz Zwrotu.

    Zapakuj zwracany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu/oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  2. Nadaj przesyłkę na adres: 
    JEWELERY SCHUBERT COMPANY S.C. ul. Jubilerska 1/3 lok 13 bis, 04-190 Warszawa

 

Chcesz skorzystać z innej opcji? Sprawdź dostępne możliwości:

Prosta wymiana produktu lub zmiana rozmiaru

  1. Poinformuj nas o chęci wymiany produktu (zmiany rozmiaru) na adres sklep@jubilerschubert.pl. Możesz skorzystać z formularza, gdzie podasz dane produktów, które chcesz zwrócić i które chcesz otrzymać w zamiann.

    Pobierz formularz zwrotu.

  2. Zapakuj wymieniany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu

    Zobacz jak prawidłowo zabezpieczyć przesyłkę

  3. Nadaj przesyłkę na adres:

    JEWELERY SCHUBERT COMPANY S.C. ul. Jubilerska 1/3 lok 13 bis, 04-190 Warszawa

  4. Na Twój adres mailowy wpłynie potwierdzenie realizacji nowego zamówienia. Zapłać różnicę jeśli to konieczne. W przypadku wyboru tańszego produktu otrzymasz zwrot pieniędzy.

 

Szybka realizacja reklamacji

Jeśli po otrzymaniu zamówienia lub w trakcie użytkowania produktu zauważysz, że jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz bezpłatnie złożyć reklamację, bez konieczności wychodzenia z domu.

  1. Dokonaj zgłoszenia reklamacji na adres reklamacje@jubilerschubert.pl. Możesz skorzystać z formularza. Dołącz zdjęcia reklamowanego produktu.

    Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - Lista Salonów.

    Pobierz formularz reklamacyjny.

  2. Odpowiedź na zgłoszenie otrzymasz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przesłania zgłoszenia. Na tym etapie wstrzymaj się z przesyłką reklamowanego produktu.

  3. Postępuj zgodnie dalszymi informacjami otrzymanymi drogą mailową. Pamiętaj, że koszty uznanej reklamacji są po naszej stronie.

 

Naprawa biżuterii

Twoja biżuteria została uszkodzona?  Dokonamy naprawy i przywrócimy jej pierwotny wygląd, abyś mógł dalej cieszyć się jej idealnym wyglądem.

  1. Dokonaj zgłoszenia chęci naprawy biżuterii na adres e-sklep@jubilerschubert.pl  Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - lista salonów.

  2. Na adres mailowy otrzymasz informacje dotyczące szacunkowej wyceny naprawy produktu oraz czasu przewidywanej naprawy produktu a także  dalsze instrukcje w zakresie nadania przesyłki.

 

Grawerowanie

Chcesz zamówić usługę grawerowania i nadać swojej biżuterii unikalną wartość?  

  1. Usługa grawerowania jest realizowana dla obrączek ślubnych. Usługę grawerowania obrączek ślubnych zamówisz podczas realizacji zakupu produktu w sklepie internetowym - wystarczy, że podczas procesu składania zamówienia w konfigutatorze obrączek zaznaczysz opcję “grawerowanie” i wpiszesz litery do wygrawerowania.

  2. Jeśli chcesz zlecić grawerowanie do już zakupionej już biżuterii dokonaj zgłoszenia chęci zamówienia grawerunku na adres e-sklep@jubilerschubert.pl  Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - Lista Salonów

  3. Na adres mailowy otrzymasz informacje dotyczące szacunkowej wyceny oraz czasu realizacji usługi oraz dalsze instrukcje w zakresie nadania przesyłki.

Biżuteria wybrana dla Ciebie