Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru – jak zwrócić towar:

Pamiętaj, że przysługuje Ci ustawowe, 14-dniowe prawo zwrotu Towaru, bez konieczności podawania przyczyny. My wydłużamy dla Ciebie ten okres aż do 30 dni, zgodnie z regulaminem sklepu.

  1. Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru na adres zwroty@jubilerschubert.pl.

    Możesz skorzystać z formularza Pobierz Formularz Zwrotu.

    Zapakuj zwracany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu/oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  2. Nadaj przesyłkę na adres: 
    JEWELERY SCHUBERT COMPANY S.C. ul. Jubilerska 1/3 lok 13 bis, 04-190 Warszawa

 

Chcesz skorzystać z innej opcji? Sprawdź dostępne możliwości:

Prosta wymiana produktu lub zmiana rozmiaru

  1. Poinformuj nas o chęci wymiany produktu (zmiany rozmiaru) na adres sklep@jubilerschubert.pl. Możesz skorzystać z formularza, gdzie podasz dane produktów, które chcesz zwrócić i które chcesz otrzymać w zamian.

    Pobierz formularz wymiany.

  2. Zapakuj wymieniany towar, dołącz dowód zakupu oraz wypełniony formularz wymiany

  3. Nadaj przesyłkę na adres:

    JEWELERY SCHUBERT COMPANY S.C. ul. Jubilerska 1/3 lok 13 bis, 04-190 Warszawa

  4. Biuro obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą i poprowadzi Cię przez resztę procesu. 

 

Szybka realizacja reklamacji

Jeśli po otrzymaniu zamówienia lub w trakcie użytkowania produktu zauważysz, że jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz bezpłatnie złożyć reklamację według instrukcji poniżej: 

  1. Dokonaj zgłoszenia reklamacji na adres reklamacje@jubilerschubert.pl.

  2. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go, wypełnij oraz wyślij wraz z reklamowaną biżuterią na adres: :

    JEWELERY SCHUBERT COMPANY S.C. ul. Jubilerska 1/3 lok 13 bis, 04-190 Warszawa

  3. Odpowiedź na zgłoszenie otrzymasz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przesłania zgłoszenia drogą mailową lub telefonicznie.

  4. Po rozpatrzeniu reklamacji produkt zostanie przesłany do Ciebie na nasz koszt.

 

Naprawa biżuterii

Twoja biżuteria została uszkodzona?  Dokonamy naprawy, abyś mógł dalej cieszyć się jej idealnym wyglądem.

  1. Dokonaj zgłoszenia chęci naprawy biżuterii na adres sklep@jubilerschubert.pl  

  2. Na adres mailowy otrzymasz informacje dotyczące szacunkowej wyceny naprawy produktu oraz czasu przewidywanej naprawy produktu a także dalsze instrukcje w zakresie nadania przesyłki.

 

Grawerowanie

Chcesz zamówić usługę grawerowania i nadać swojej biżuterii unikalną wartość?  

  1. Usługa grawerowania jest realizowana dla obrączek ślubnych. Usługę grawerowania obrączek ślubnych zamówisz podczas realizacji zakupu produktu w sklepie internetowym - wystarczy, że podczas procesu składania zamówienia w konfigutatorze obrączek zaznaczysz opcję “grawerowanie” i wpiszesz litery do wygrawerowania.

  2. Jeśli chcesz zlecić grawerowanie do już zakupionej już biżuterii dokonaj zgłoszenia chęci zamówienia grawerunku na adres e-sklep@jubilerschubert.pl  Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - Lista Salonów

  3. Na adres mailowy otrzymasz informacje dotyczące szacunkowej wyceny oraz czasu realizacji usługi oraz dalsze instrukcje w zakresie nadania przesyłki.

Biżuteria wybrana dla Ciebie