Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru – jak zwrócić towar:
Pamiętaj, że przysługuje Ci ustawowe, 14-dniowe prawo zwrotu Towaru, bez konieczności podawania przyczyny. My wydłużamy dla Ciebie ten okres aż do 30 dni, zgodnie z regulaminem sklepu.
-
Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru na adres zwroty@jubilerschubert.pl.
Możesz skorzystać z formularza Pobierz Formularz Zwrotu.
Zapakuj zwracany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu/oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
-
Nadaj przesyłkę na adres:
JEWELERY SCHUBERT COMPANY S.C. ul. Jubilerska 1/3 lok 13 bis, 04-190 Warszawa
Chcesz skorzystać z innej opcji? Sprawdź dostępne możliwości:
Prosta wymiana produktu lub zmiana rozmiaru
-
Poinformuj nas o chęci wymiany produktu (zmiany rozmiaru) na adres sklep@jubilerschubert.pl. Możesz skorzystać z formularza, gdzie podasz dane produktów, które chcesz zwrócić i które chcesz otrzymać w zamiann.
-
Zapakuj wymieniany towar, dołącz dowód zakupu oraz formularz zwrotu
Zobacz jak prawidłowo zabezpieczyć przesyłkę
-
Nadaj przesyłkę na adres:
JEWELERY SCHUBERT COMPANY S.C. ul. Jubilerska 1/3 lok 13 bis, 04-190 Warszawa
-
Na Twój adres mailowy wpłynie potwierdzenie realizacji nowego zamówienia. Zapłać różnicę jeśli to konieczne. W przypadku wyboru tańszego produktu otrzymasz zwrot pieniędzy.
Szybka realizacja reklamacji
Jeśli po otrzymaniu zamówienia lub w trakcie użytkowania produktu zauważysz, że jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz bezpłatnie złożyć reklamację, bez konieczności wychodzenia z domu.
-
Dokonaj zgłoszenia reklamacji na adres reklamacje@jubilerschubert.pl. Możesz skorzystać z formularza. Dołącz zdjęcia reklamowanego produktu.
Pobierz formularz reklamacyjny.
-
Odpowiedź na zgłoszenie otrzymasz niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przesłania zgłoszenia. Na tym etapie wstrzymaj się z przesyłką reklamowanego produktu.
-
Postępuj zgodnie dalszymi informacjami otrzymanymi drogą mailową. Pamiętaj, że koszty uznanej reklamacji są po naszej stronie.
Naprawa biżuterii
Twoja biżuteria została uszkodzona? Dokonamy naprawy i przywrócimy jej pierwotny wygląd, abyś mógł dalej cieszyć się jej idealnym wyglądem.
-
Dokonaj zgłoszenia chęci naprawy biżuterii na adres e-sklep@jubilerschubert.pl
-
Na adres mailowy otrzymasz informacje dotyczące szacunkowej wyceny naprawy produktu oraz czasu przewidywanej naprawy produktu a także dalsze instrukcje w zakresie nadania przesyłki.
Grawerowanie
Chcesz zamówić usługę grawerowania i nadać swojej biżuterii unikalną wartość?
-
Usługa grawerowania jest realizowana dla obrączek ślubnych. Usługę grawerowania obrączek ślubnych zamówisz podczas realizacji zakupu produktu w sklepie internetowym - wystarczy, że podczas procesu składania zamówienia w konfigutatorze obrączek zaznaczysz opcję “grawerowanie” i wpiszesz litery do wygrawerowania.
-
Jeśli chcesz zlecić grawerowanie do już zakupionej już biżuterii dokonaj zgłoszenia chęci zamówienia grawerunku na adres e-sklep@jubilerschubert.pl Możesz też dokonać zgłoszenia w salonie stacjonarnym - Lista Salonów
-
Na adres mailowy otrzymasz informacje dotyczące szacunkowej wyceny oraz czasu realizacji usługi oraz dalsze instrukcje w zakresie nadania przesyłki.